De aanvraag
U gaat een bedrijfsfeest organiseren, dan bent u bij ons aan het goede adres! Via de mail, Whatsapp of via de telefoon kunt u contact met ons opnemen.
050
Van een kleinschalig bedrijfsfeest tot een meerdaags bedrijfsfestival, bij 050 Agency bent u aan het goede adres!
Met meer dan 12 jaar ervaring verbinden wij graag de juiste leveranciers aan uw bedrijfsfeest. Waar wij gespecialiseerd zijn in DJ’s & Artiesten, en Licht & Geluid, werken wij ook nauw samen met andere leveranciers binnen de evenementen sector. Hierdoor kunnen wij de volledige planning én uitvoering van uw bedrijfsfeest op ons nemen.
Uw wensen staan centraal bij ons, door middel van een vast contactpersoon en duidelijke communicatie zorgen wij dat de organisatie van uw bedrijfsfeest tot in de kleinste details wordt verzorgd. Wij werken met duidelijke all-in prijzen, zo weet u zeker dat u niet voor onvoorziene kosten komt te staan.
Met veel ervaring, creativiteit, en onze oren gespitst naar uw wensen, garanderen wij een onvergetelijk bedrijfsfeest!
UITSTEKEND Gebaseerd op 75 recensies Geplaatst op Mike Kok17. November, 2025. Aanrader! DJ Danny Da Costa samen met Stanley hebben het op onze bruiloft uitstekend gedaan. De muziek sloot goed aan bij de sfeer en de dansvloer was de hele avond gevuld. De communicatie vooraf was duidelijk en onze wensen werden netjes meegenomen. We kijken terug op een geslaagde avond en raden hem zeker aan.Geplaatst op Wietske Westera8. Oktober, 2025. Prettig en persoonlijk contact. Precies de toon en de sfeer die we wilden! Onvergetelijk feest 🎉 De photobooth maakte het helemaal af. Wat een mooie kwaliteit.Geplaatst op Joaquín Rodríguez6. Oktober, 2025. Julian and DJ Arlan were absolutely incredible on our wedding day! Julian organised everything seamlessly and even came personally to set up all the equipment, which made the day run so smoothly. Despite the very short notice, they both went above and beyond to create the perfect atmosphere. We couldn’t have asked for better — highly recommended!Geplaatst op Jeanet Schouten22. September, 2025. Goede communicatie, een top DJ en fantastische muziek op ons feest!!!Geplaatst op Joost Terveer22. September, 2025. Top geregeld! Snel na het contact opnemen een afspraak ingepland, en snel een selectie aan DJ's gekregen waarna we een keuze hebben gemaakt. Een paar weken voor de bruiloft hebben we contact gehad met de DJ en het muziekgenre doorgesproken. Op de dag zelf was alles netjes geregeld, de opstelling is optijd klaargezet en alles is top verlopen!Geplaatst op alexander kraima21. September, 2025. 050 agency ingehuurd voor mijn verjaardag feest! alles top geregeld met briefing vooraf. ook saxafoniste samen met DJ is een aanrader. Prima clubGeplaatst op Sandra Baas10. September, 2025. Via 050 Agency hebben we voor onze bruiloft Danny en Tariq geboekt. Een geweldige combinatie (DJ+saxofonist) het algehele contact verliep echt super en de organisatie en opbouw zag er ook goed uit. Ze zijn echt een waardevolle toevoeging geweest en hebben er echt een onvergetelijke avond van weten te maken.Geplaatst op Linda3. September, 2025. Wat een geweldige samenwerking met 050 Agency! Vanaf het eerste contact voelden we ons volledig ontzorgd. Ze dachten mee over de juiste apparatuur, regelden het licht en geluid én een photo booth. Wat een geweldige aanvulling is op je feest. Plezier voor iedereen 😊 Daarnaast hielpen ze ons aan de perfecte DJ. Dankzij hun voorselectie kwamen we uit bij DJ Herman, die precies de sfeer wist te raken waar wij naar op zoek waren. Alles werd met de locatie afgestemd en wij werden steeds netjes geïnformeerd, waardoor we het volle vertrouwen hadden dat alles goed zou komen. En dat was ook zo! Het feest was een groot succes, mede dankzij de vriendelijkheid en professionaliteit van 050. Wij zouden 050 Agency aan iedereen aanraden die een zorgeloos en fantastisch feest wil geven. Bedankt voor alles ! Bij een volgend feest nemen we zeker weer contact met jullie op!Geplaatst op Naomi3. September, 2025. Wij hebben 050 Agency ontmoet bij een trouwbeurs. De ervaring straalde er vanaf en wij hadden direct een goed gevoel bij dit bedrijf. Vervolgens hebben wij contact gehouden en ervoor gekozen dat zij onze DJ mochten uitkiezen. Er werd goed geluisterd naar ons budget en onze wensen. Wij ontvingen een passend voorstel. Wij hebben een super trouwfeest gehad met precies de muziek, die wij leuk vinden. Trouwen, dat gaan wij hopelijk niet weer, maar wij zouden 050 Agency 100% aanraden. Wie weet mogen wij ze nog een keer ontmoeten voor een ander mooi doeleind. Syl en Naomi.Geplaatst op H.J. Windt, van der2. September, 2025. Stomtoevallig belandde ik bij 050 Agency. Bij mijn zoektocht op Intrenet en daarbuiten had ik achteloos belangstelling getoond voor dit bureau. Er werd meteen gereageerd. Er kwam een aardig aanbod nadat ik de mogelijkheden wat had verkend. Julian was daarbij zeer behulpzaam. Toen ik wat meer van de geselecteerde DJ en saxofonist wilde weten kon dat snel geregeld worden, zonder de privacy van iedereen uit het oog te verliezen. Nadat ik overeenstemming had bereikt meldde Julian zich af en toe, zonder ooit opdringerig te worden. Ook het contact met de DJ was zeer plezierig, en hij regelde zelf het contact met de zaal. De artiesten waren op de avond zelf ook zeer communicatief en wisten iedereen de dansvloer op te krijgen. Mijn opgegeven muziekvoorkeuren hoorde ik duidelijk terug zonder dat de DJ slaafs was. Het programma van de avond verliep heel anders dan ik had verwacht, met veel sketches enzo, en de artiesten voegden zich naadloos. Na de zeer geslaagde avond vroeg Julian belangstellend hoe het was geweest. Kortom, in alle opzochten waren de geleverde diensten naar en zelfs boven verwachting.
Zoekt u een betrouwbare partner voor de organisatie van uw bedrijfsfeest? 050 Agency is dé specialist in het noorden die uw evenement tot in de puntjes verzorgt. Van entertainment en licht & geluid tot de perfecte locatie en catering: wij ontzorgen u volledig en creëren samen met u een onvergetelijke ervaring voor uw medewerkers.
Bij 050 Agency regelen we alle praktische zaken direct met de locatie. Zo kunt u zich volledig richten op uw gasten, terwijl wij zorgen voor een perfect georganiseerd evenement. Kies voor een professioneel georganiseerde ervaring en maak van uw bedrijfsfeest een succes met 050 Agency.
Bent u benieuwd wat wij voor uw bedrijfsfeest kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Chef Confetti & John Kanon hebben menig feest op zijn kop gezet! De beide heren hadden zelf overvolle agenda’s en kwamen elkaar zo tegen, na back to back te hebben gedraaid. Door het draaien van de juiste muziek voor het geschikte publiek maken de heren er een mooi trouwfeest van.
Als ze op het podium staan toveren ze een heel arsenaal aan muziek naar buiten. De muziekstijlen die ze draaien is altijd gefocust op feest en hier komen dan ook alle stijlen naar voren. Van bekende meezingers, lekkere dansplaten, een vleugje Moombahton en house tot freestyle en Hardstyle. Kortom aan feest geen te kort!
Jan Jeneson is een fijne toevoeging in het 050 Agency team en heeft dan ook al optredens gehad met meerder artiesten van het 050 Agency team. Met Jan Jeneson haal je altijd een diverse show binnen, want zijn visie is om elke show anders te laten zijn omdat diversiteit bij hem hoog in het vaandel staat. ‘Waarom zouden mensen vaker komen als het altijd hetzelfde is?’ Met deze insteek en aanpassingsvermogen is Jan Jeneson dan ook de ultieme toevoeging aan jou unieke trouwfeest.
Tariq Pijning groeide op in een zeer muzikale familie. Het is dan ook geen verrassing dat hij op vroege leeftijd zijn passie voor muziek al heeft gevonden. Na verschillende instrumenten te hebben gespeeld, kwam Tariq op zijn zesde er al achter dat hij de grootste voorkeur heeft voor de saxofoon.
Duo DJ met saxofonist
Sinds vorig jaar richt hij zich op een samenwerking met Danny Da Costa, een van de meest veelbelovende DJ’s van dit moment. Het geluid wat ze samen creëren is nieuw en heel uniek. Samen met Danny Da Costa maakte hij zijn eerste internationale debuut in België op het Couleur Cafe Festival, met meer dan 10.000 bezoekers. En was hij afgelopen zomer op tour langs de Spaanse stranden samen met Danny Da Costa, waar ze speelden in clubs als Pacha Salou, Danza Toria Barcelona en een van de grootste feesten van de Costa Brava Millennium.
Igor Benjamins is een allround dj die alles kan draaien en dat doet hij al meer dan 20+ jaar. Hij doet dit vooral in het noorden van het land en heeft residency gehad in meerdere clubs in Leeuwarden en Groningen. Ook trouwfeesten pakt hij enorm graag mee. Hij begon ooit in de Rock – it in Leeuwarden en vanaf daar bewoog hij zich naar menige clubs door het hele noorden heen. Ook op de eilanden is er geen club / discotheek waar hij niet veelal heeft gestaan.
DJ voor elk publiek
Waar hij met alle soorten muziek uit de voeten kan, heeft hij met een binding met urban, house en classics en als het kan een goede mix hiervan. Vooral met classics weet hij veel uit het publiek te halen en krijgt hij alle leeftijden aan het dansen. Handig voor in de clubs, maar ook voor bruiloften waar hij alle verzoekjes op maat draait.
Creativiteit
Met onze ervaring en actuele kennis van de zakelijke evenementensector, springen wie in op trends en weten wij hier altijd een creatieve draai aan te geven. Zo zorgen wij voor een uniek evenement wat u nog lang bij zal blijven!
Oren gespitst naar uw wensen
Ons team heeft meer dan 12 jaar ervaring, hierdoor weten wij uw wensen naadloos te vertalen naar een onvergetelijk evenement.
Zekerheid
Bij het organiseren van een zakelijk evenement komt veel kijken. Wij zorgen dat alle betrokkenen weten waar zij aan toe zijn, en dat er waar nodig back-up plannen achter de hand liggen. Zo zorgen wij dat het evenement ten alle tijde een groot succes wordt.
Heldere All-In Prijzen
Wij doen niet aan kleine letters. Bij ons ontvangt u duidelijke All-In prijzen, en komt u niet voor onvoorziene kosten te staan.
1 vast contactpersoon
Wij geloven in een persoonlijke en betrokken aanpak. Zo krijgt u bij ons 1 vast contactpersoon toegewezen. Hierdoor is uw contactpersoon altijd op de hoogte van alle ins & outs van uw bedrijfsfeest.
De aanvraag
U gaat een bedrijfsfeest organiseren, dan bent u bij ons aan het goede adres! Via de mail, Whatsapp of via de telefoon kunt u contact met ons opnemen.
Kennismakingsgesprek
Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zullen wij meteen contact met u opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen. In dit gesprek zullen wij uw wensen in kaart brengen, en bespreken wij de mogelijkheden die wij kunnen bieden.
Het voorstel opstellen
Naar aanleiding van het kennismakingsgesprek gaan wij meteen voor u aan de slag. Op basis van uw wensen zullen wij ons voorstel voor uw bedrijfsfeest vormgeven. Hierbij zullen wij met onze ervaring en creativiteit verschillende opties bieden, welke wij voor u onderbouwen. Hierbij betrekken wij waar nodig onze toeleveranciers, zo garanderen wij dat elk aspect van uw bedrijfsfeest tot in de puntjes is geregeld.
Het voorstel bespreken
U heeft ons voorstel ontvangen en besproken met de betrokkenen. Zodra u er aan toe bent, zullen wij een gesprek met u inplannen om het voorstel te bespreken. In dit gesprek zullen wij verder inzoomen op de door ons geboden opties. Op basis van uw feedback kunnen wij waar nodig ons voorstel aanpassen.
Het definitieve voorstel bespreken
Na het bespreken van ons voorstel maken wij waar nodig nog de gewenste aanpassingen, zo stellen wij het definitieve voorstel voor u op. Het definitieve voorstel zullen wij vervolgens tot in de kleinste details met u doornemen, zo weet u zeker dat alles naar uw wens zal zijn.
Overeenkomst tekenen
Nadat u een akkoord heeft gegeven op ons definitieve voorstel, zullen wij de overeenkomst voor u opstellen. Zo kunnen wij u de zekerheid bieden dat wij de besproken diensten zullen leveren.
Aanloop naar het bedrijfsfeest
In de aanloop naar uw bedrijfsfeest zullen wij alle nodige voorbereidingen treffen. Wij hebben contact met alle betrokken partijen, en zullen dit volledig voor u uit handen nemen. Hierbij blijft u ten alle tijden nauw betrokken, en zullen wij u waar nodig op de hoogte houden.
Het bedrijfsfeest kan beginnen!
Tijdens uw bedrijfsfeest zijn wij het centrale communicatiepunt voor alle betrokken partijen en toeleveranciers. Wij zorgen dat alles in goede banen verloopt. Zo kunnen u en uw medewerkers genieten van een onvergetelijk bedrijfsfeest!
Evalueren
Nadat het bedrijfsfeest heeft plaatsgevonden bespreken wij graag met u hoe het bedrijfsfeest is ervaren door u en uw werknemers. Hierdoor kunnen wij nuttige informatie in kaart brengen voor u, wat gebruikt kan worden bij een volgend evenement.
Wij kijken ernaar uit om samen te werken aan een succesvol en onvergetelijk evenement.
Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van DJ’s en artiesten, gecombineerd met hoogwaardige licht- en geluidstechniek. Daarnaast beschikken wij over vaste samenwerkingen met diverse evenementenlocaties en toeleveranciers in Groningen, Friesland en Drenthe. Hierdoor kunnen wij alle verschillende onderdelen van uw evenement coördineren, met als voordeel dat u één aanspreekpunt heeft dat de volledige organisatie voor u verzorgt.
Entertainment is onmisbaar op een zakelijk evenement. Het kan een prominente rol hebben tijdens een personeelsfeest, maar het kan ook een subtiele toevoeging zijn op de sfeer van een congres.
In overleg met u zullen wij de mogelijkheden aan u voorleggen, hierbij staat de visie van uw evenement centraal. Met onze ervaring weten wij uw visie perfect om te zetten naar een succesvol evenement.
Met de verschillende mogelijkheden die wij bieden houden wij altijd rekening met uw wensen. Hierbij garanderen wij een duidelijke All-In prijs, zonder achteraf berekende kosten.
Mocht u op voorhand al een vastgesteld budget hebben zullen wij hier rekening mee houden in ons voorstel.
Met onze persoonlijke aanpak en uiteenlopende mogelijkheden sluit ons aanbod gegarandeerd naadloos aan op uw wensen. Door actueel in te spelen op trends, zorgen wij ten alle tijden voor een unieke en creatieve invulling van uw bedrijfsfeest.
Indien zich onvoorziene omstandigheden voordoen bij onze toeleveranciers, zorgen wij direct voor een passende oplossing. Zo bent u altijd verzekerd van een succesvol evenement.
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
OKLearn moreWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, you cannot refuse them without impacting how our site functions. You can block or delete them by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Vimeo and Youtube video embeds: